SUČELJAVANJE GRADONAČELNIČKIH KANDIDATA
1. Koje su Vaše kvalitete koje vas razlikuju od ostalih kandidata?
ŽELIMORSKI: Spreman sam saslušati svakog građanina, jer njihove su mi obitelji na prvom mjestu. Iskrenost, poštenje i moral dio su mene, kao pravaškog kandidata za gradonačelnika. Volim Koprivnicu, poznajem ljude, svjestan sam njihova materijalnog stanja i znam s kakvim se poteškoćama susreću.
2.Što najviše nedostaje Koprivnici i što biste prvo promijenili?
ŽELIMORSKI: Koprivnici nedostaje kvalitetna industrijska zona s proizvodnim pogonima. Također, Grad Koprivnica treba osnovati svoju tvrtku da zaposli teško zapošljive sugrađane,a i sve ostale nezaposlene (drvoprerađivačka,reciklaža,alternativni izvori električne energije). Grad bi imao obvezu kroz neko vrijeme privatizirati te tvrtke. Moj glavni cilj je razviti grad Koprivnicu u prepoznatljiv grad i u Hrvatskoj i u regiji po malom i srednjem poduzetništvu. Naš „Podravski" glavni grad mora biti konkurentan na svim „tržištima", od tvrtki do kulturnih i humanitarnih udruga.
3. Kako će, po Vama, izgledati Koprivnica za 10 godina?
ŽELIMORSKI: Koprivnica ima jedan od najboljih zemljopisnih položaja u Hrvatskoj. Ukoliko u ljudima probudimo poduzetnički duh i pružimo bolju šansu poduzetnicima, Koprivnica može biti grad s puno više osmijeha i sretnijih ljudi nego danas.
4. Poredajte po važnosti: obitelj, materijalna dobra, odgovornost, pravda, moral
ŽELIMORSKI: 1.Obitelj, 2.(Odgovornost, pravda, moral), 3.Materijalna dobra
5. Čime se najradije bavite u slobodno vrijeme?
ŽELIMORSKI: Kao i svi mladi u slobodno vrijeme volim pratiti kulturnu i glazbenu scenu. Dio vremena provodim baveći se političkim radom svoje stranke u Koprivnici i dijelom na razini Hrvatske, a to su razni protestni mitinzi za boljitak Hrvatske.
6.Nezaobilazno - Podravka (sada, u budućnosti)?
ŽELIMORSKI: Koprivnica je stvorila Podravku, a Podravka je izgradila Koprivnicu. Nesposobnim vodstvom Podravka je izgubila renome uspješne tvrtke i treba sve učiniti da se kompanija uspješno preustroji i vrati ugled s početka 90-ih godina. Proizvodnju treba zadržati u Koprivnici, a akvizicije treba pomno birati. U interesu Koprivnice i Hrvatske je da se kompanija ne proda drugim vlasnicima, odnosno da ostane u vlasništvu radnika i mirovinskih fondova Republike Hrvatske.